تعليقات العميل
Samet K.
شكوى:
العمر: 31
Özgüven açısından büyük gelişme sağladığımı düşünüyorum. Dikkat sürem de arttı. Devam eden bi zorluk yok. Gelmeden önceki halimle geldikten sonraki halim arasında dağlar kadar fark var. :) Merkez gerçekten güzel, dikkatimi çeken herhangi bir kusur yok. Hizmet güzel, çalişanlar güleryüzlü ve samimi.
